Форма проведення: відкритий мікрофон
Час і місце проведення: 28 серпня 2019 року
10-00, актова зала
Регламент: доповідачу – до 15 хв.
виступи – до 7 хв.
інформації – до 3 хв.
Хід засідання педради
Протокольна частина
Порядок денний:
І. Аналіз стану навчально-виховної роботи за 2018-2019 н.р. та завдання педагогічного колективу на новий 2019-2020 н.р.)
Доповідь директора Крик Т.М..
ІІ. Обговорення доповіді (запрошуються члени педагогічного колективу для участі в обговоренні)
1.Фахова компетентність учителя як важлива умова при впровадженні нових Державних стандартів у школі.
Виступ заступника директора з НВР Горловської А.Г.
- Реалізація освітніх програм за 2018-2019 н.р. НУШ – від концепції до результатів.
Виступ заступника директора з НВР Шеметилло В.О..
- Якісне особисте зростання учнів школи: від реалізації виховних проектів до вступу в життя.
Виступ заступника директора з НВР Мотишиної І.М.
ІІІ. Про затвердження річного плану роботи навчального закладу
Інформація директора школи Крик Т.М.
- IV. Проект рішення педагогічної ради
- V. Різне
- Про навчальні екскурсії та навчальну практику в 1-4-их, 5-8-их і 10 класах у 2019-2020 навчальному році (пропозиція до затвердження заступника директора з навчально-виховної роботи Мотишиної І.М.)
- Про оцінювання учасників навчально-виховного процесу:
2.1. Про оцінювання учнів 2-А та 2-Б класів з ІІ семестру.
2.2.Про оцінювання інтегрованого курсу «Мій Київ» та курсу «Етика» у 5-6 класах (інформація заступника директора з навчально-виховної роботи Шеметилло В.О.)
2.3.Про вивчення предмету «Трудове навчання» у 5-11 класах реалізується за навчальною програмою курсу «Трудове навчання. Інформаційні технології» за авторською програмою Ломаковської Г.В., Ривкінда Й.А. (інформація заступника директора з навчально-виховної роботи Шеметилло В.О.)
2.4. Про оцінювання факультативних занять (інформація заступника директора з навчально-виховної роботи Шеметилло В.О.).
- Затвердження:
– громадських доручень;
– режиму роботи школи;
– правил внутрішнього розпорядку навчального закладу;
– графіка чергувань;
– складу атестаційної комісії педагогічних працівників;
– конфліктної комісії;
– комісії по списанню матеріальних цінностей;
– брокеражної комісії;
– комісії з адміністративно-громадського контролю
(директор школи Крик Т.М.)
- Про розробку та виконання плану заходів щодо реалізації Закону України «про забезпечення функціонування української мови як державної», затвердженого Верховною радою України від 25 квітня 2019 року № 2704-VІІІ. (Шеметилло В.О. – заступник директора з навчально-виховної роботи)
- Про організацію медичного огляду учнів та трудового колективу
(Мотишина І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи)
- Про організацію та режим роботи ГПД
(Шеметилло В.О. – заступник директора з навчально-виховної роботи)
- Про наявність побутового травматизму серед учнів та працівників школи у літній період поточного року
(Мотишина І.М. – заступник директора з навчально-виховної роботи)
- Про розподіл громадських доручень
(Інформація директора школи Крик Т.М.)
Проект рішення
педагогічної ради від 28.08.2019 р.
Заслухавши доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи та виступаючих при обговоренні, педагогічна рада постановила:
- Роботу педагогічного колективу школи вважати задовільною.
- Концепцію розвитку нової української школи та вимоги державних програм щодо формування основних компетентностей учнів з навчальних дисциплін і цілеспрямовано та планомірно запроваджувати їх в освітній процес у навчальному закладі;
1.2. Працювати над підвищенням рівня викладання предмету, вдосконалювати свою професійну майстерність, впроваджувати освітні інновації, сучасні інформаційні технології з метою розвитку в учнів ключових компетентностей;
1.3. Займатися самоосвітою, самовдосконаленням, підвищенням професійно-фахового та індивідуально-особистісного рівня впродовж всієї педагогічної діяльності;
Відповідальний: вчителі-предметники. Упродовж навчального року
- На засіданнях методичних обєднань проаналізувати результативність роботи з обдарованими дітьми щодо залучення їх до участі в предметних олімпіадах, конкурсах та проектах, з метою створення умов для самопізнання й самореалізації учнів;
2.2. Залучати вчителів кафедри до фахових конкурсів, виставок з метою представлення своїх методичних знахідок, презентац педагогічних досягнень на сторінках фахових журналів.
Відповідальний: керівники МО. Упродовж навчального року
3.1. Продовжувати реалізацію виховної роботи за методом проектів з метою формування і утвердження морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі, досягає поставлених цілей, має чітку і свідому громадянську позицію, ставиться з повагою до оточуючих.;
Відповідальний: класні керівники, керівники гуртків. Упродовж року.
3.2. Посилити роботу щодо залучення людей різних професій та інтересів для профорієнтації учнів старшої школи, реалізовувати мережеву освіту.
Відповідальний: класні керівники, керівники гуртків. Упродовж року.
- Соціально-психологічній службі спрямовуватироботуна збереження і укріплення здоров’я, підвищення адаптації для учнів 1-х, 5-х, 10-11-х класів та створення умов для повноцінного гармонійного розвитку учасників освітнього процесу.
Відповідальний: соціальна служба. Упродовж року.
- Вектором розвитку взаємодії батьківської громадськості, учнівського самоврядування, педагогічного колективу – є “освітня дипломатія”
Відповідальний:Заступник директора з навчально-виховної роботи Мотишина І.М. Упродовж року.
No Comments Yet