18 квітня 2019 року в актовій залі школи відбулась чергова педагогічна рада, але формат проведення її був новий динамічний та креативний.

Педагогічна рада “Воркшоп виховних проектів: їх види, зміст, завдання та шляхи їх реалізації в освітньому процесі 2018/2019 навчального року” складалась з двох блоків: теоретичного і практичного. Теоретична частина містила звітно-аналітичну довідку щодо реалізації виховних проектів у 2018/2019 н.р., який представила заступник директора з навчально-виховної роботи Ірина Миколаївна Мотишина, а доступ до звіту можна отримати, відсканувавши QR-код на програмці педради (що дозволяє берегти природу і одночасно слідкувати за вимогами часу і технічним прогресом). Практичний блок був представлений 5 локаціями, за кількістю напрямів виховних проектів, які реалізуються у школі. Педагогічний колектив був поділений на 4 групи, які слідували по перших чотирьох локаціях, знайомились з проектами і шляхами їх реалізації, а потім на практиці взяли участь у їх творенні.

Виховна діяльність вчителя і вихователя – це невід’ємний пласт роботи педагога, який охоплює всі сфери суспільного життя і покликаний плекати освідчену всебічно розвинену інтелектуальну і фізично витривалу особистість. Саме тому виховна робота тісно пов’язана не лише з освітнім процесом, але і зі співпрацею школи і батьківської громадськості. У зв’язку з цим, за рішенням педагогічного колективу у педраді взяли участь і представники від батьківської громади школи.

Вчителі і батьки познайомись з проектами: 1. “Від я до Я”, де мали можливість провести психологічні ігри, які сприяють комунікації та поглиблнню соціальних зв’язків між учасниками заходу; 2. “Гармонія душі і тіла. Острів здоров’я” дозволив вчителям зняти стрес і напруження за допомогою фізичних вправ і корисних порад щодо здорового харчування; 3. “Патріоти добра” ознайомили учасників з визначними діячами нашої держави і ще сильніше розпалили патріотичні почуття до Вітчизни і її майбутнього, яке найкраще будується зі знанням минулого, його героїчних сторінок і трагічних прорахунків; 4. “Талант+Творчість” за допомогою Арт-терапії у виготовленні великодніх крашанок дозволив доторкнутись до прекрасного. Кожну з цих чотирьох локацій представляли куратори проектів, а групи учасників відвідували по черзі.

  • та локація “Шлях до АКМЕ” зібрала всіх учасників педради разом і показала необхідність і глибину спільної колективної роботи, яка і є одним з головних завдань виховання. Учасники проекту спільно “виростили” “Дерево педагогічних цілей і завдань”.

На завершення педагогічної ради було напрацьовано проект-рішення щодо виховної роботи у школі та співпраці з навчальними закладами райому і міста. А бонусом для всіх учасників був символічний сертифікат учасника педагогічної ради та гарний настрій і розуміння значущості своєї роботи.

Від Admin

Один коментар до “Креативна педагогічна рада або надихаємо і надихаємось своїм прикладом”

Залишити відповідь