Заслухавши доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Шеметилло Вікторії Олександрівни та виступаючих при обговоренні, засідання педагогічної ради постановляє:
- Продовжити створення сприятливих умов для розвитку дитячої обдарованості, загальної та індивідуальної підтримки дітей відповідно до їх здібностей на основі інноваційних технологій за підтримки Інституту обдарованої дитини.
Відповідальні: адміністрація школи, голови МО, класні керівники
Упродовж навчального року
2.Використовувати на уроках, виховних заходах, заняттях гуртків різноманітні інноваційні форми і методи роботи для розвитку творчості учнів, формувати у дітей прагнення до самостійного пошуку, створювати умови для самореалізації та самоактуалізації учнів.
Відповідальні: учителі-предметники, класні керівники та керівники гуртків
Постійно
- З метою подальшого розвитку творчих здібностей учнів продовжити впровадження особистісно зорієнтованого навчання та виховання в практику урочних та позаурочних виховних заходів.
Відповідальні: учителі-предметники, класні керівники
Постійно
- Здійснювати соціально-психологічний супровід профільного навчання, професійної орієнтації та зовнішнього незалежного оцінювання.
Відповідальні: соціально-психологічна служба
Квітень – травень 2017
- Удосконалювати методичне забезпечення заходів з національно-патріотичного виховання: вивчати, узагальнювати досвід роботи викладачів, класних керівників.
Відповідальні: заступник директора з навчально-виховної роботи Шеметилло В. О.
Постійно
- Вважати національно-патріотичне виховання та формування здорового способу життя – необхідними складовими сучасного навчально-виховного процесу.
- Посилити виховний потенціал навчальних дисциплін для формування позитивного ставлення до здорового способу життя та особистості з активною громадянською позицією.
Відповідальні: адміністрація школи, класні керівники
Упродовж навчального року
- Провести виховні години, взяти участь у акціях, соціальних проектах, творчих конкурсах, які орієнтовані на виховання загальнолюдських цінностей: морально-етичних, соціально-політичних (повагу до рідної мови, культури, патріотизм, бережне ставлення до довкілля, повагу до закону, солідарність, відповідальність, толерантність)
Відповідальні: класні керівники
Квітень 2017 року
- Формувати в учнів важливі соціально значимі риси: громадянської зрілості, любові до Батьківщини та готовність її захищати, відповідальності, гідності шляхом проведення позакласних спортивних заходів; активно залучати школярів до участі у роботі спортивних секцій та вироблення стійкої позитивної звички до систематичних занять оздоровчою фізичною культурою та спортом.
Відповідальні: учителі фізкультури Бордюгова Н. В. та Лобас Н. Г.
Постійно
- Продовжувати виховувати в школярів стійку мотивацію до занять фізичною культурою і спортом, здорового способу життя, формувати світогляд дитини, виходячи із соціальних реалій, стану здоров’я учнів, з урахуванням індивідуальних т а вікових особливостей.
Відповідальні: учителі фізкультури Бордюгова Н. В. та Лобас Н. Г.
Постійно
- Пропагувати спільні спортивні заходи із залученням батьків, педагогів, старшокласників під гаслом «Здорова молодь – здорове майбутнє»
Відповідальні: учителі фізкультури Бордюгова Н. В. та Лобас Н. Г.
Постійно
- В рамках виховання громадянської позиції провести екскурсію для учнів 6-А класу до ангару Національного Авіаційного Університету.
Відповідальні: класний керівник 6 – А класу Донець Т. М.
Квітень 2017 р.
- Результативність роботи педагогічної ради розмістити на сайті школи у розділі «Педагогам», доповідь «Батькам»
Відповідальні: заступник директора з НМР Яременко А. О.
До 13.04.2017