Заслухавши доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Шеметилло Вікторії Олександрівни  та виступаючих при обговоренні, засідання педагогічної ради постановляє:

 

  1. Продовжити створення сприятливих умов для розвитку дитячої обдарованості, загальної та індивідуальної підтримки дітей відповідно до їх здібностей на основі інноваційних технологій за підтримки Інституту обдарованої дитини.

 

Відповідальні: адміністрація школи, голови МО, класні керівники

 

Упродовж навчального року

2.Використовувати на уроках, виховних заходах, заняттях гуртків різноманітні інноваційні форми і методи роботи для розвитку творчості  учнів, формувати у дітей прагнення до самостійного пошуку, створювати умови для самореалізації та самоактуалізації учнів.

 

Відповідальні: учителі-предметники, класні керівники та керівники гуртків

 

Постійно

  1. З метою подальшого розвитку творчих здібностей учнів продовжити впровадження особистісно зорієнтованого навчання та виховання в практику урочних та позаурочних виховних заходів.

 

Відповідальні: учителі-предметники, класні керівники

 

Постійно

  1. Здійснювати соціально-психологічний супровід    профільного    навчання, професійної    орієнтації    та    зовнішнього    незалежного    оцінювання.

 

Відповідальні:  соціально-психологічна служба

 

Квітень – травень 2017

  1. Удосконалювати методичне забезпечення заходів з національно-патріотичного виховання: вивчати, узагальнювати досвід роботи викладачів, класних керівників.

 

Відповідальні: заступник директора з навчально-виховної роботи Шеметилло В. О.

 

Постійно

  1. Вважати національно-патріотичне виховання та формування здорового способу життя – необхідними складовими сучасного навчально-виховного процесу.

 

  1. Посилити виховний потенціал навчальних дисциплін для формування позитивного ставлення до здорового способу життя та особистості з активною громадянською позицією.

 

Відповідальні: адміністрація школи, класні керівники

 

Упродовж навчального року

  1. Провести виховні години, взяти участь у акціях, соціальних проектах, творчих конкурсах, які орієнтовані на виховання загальнолюдських цінностей: морально-етичних, соціально-політичних (повагу до рідної мови, культури, патріотизм, бережне ставлення до довкілля, повагу до закону, солідарність, відповідальність, толерантність)

 

Відповідальні: класні керівники

Квітень 2017 року

  1. Формувати в учнів важливі соціально значимі риси: громадянської зрілості, любові до Батьківщини та готовність її захищати, відповідальності, гідності шляхом проведення позакласних спортивних заходів; активно залучати школярів до участі у роботі спортивних секцій та вироблення стійкої позитивної звички до систематичних занять оздоровчою фізичною культурою та спортом.

 

Відповідальні: учителі фізкультури Бордюгова Н. В. та Лобас Н. Г.

Постійно

  1. Продовжувати виховувати в школярів стійку мотивацію до занять фізичною культурою і спортом, здорового способу життя, формувати світогляд дитини, виходячи із соціальних реалій, стану здоров’я учнів, з урахуванням індивідуальних т а вікових особливостей.

 

Відповідальні: учителі фізкультури Бордюгова Н. В. та Лобас Н. Г.

Постійно

  1. Пропагувати спільні спортивні заходи із залученням батьків, педагогів, старшокласників під гаслом «Здорова молодь – здорове майбутнє»

 

Відповідальні: учителі фізкультури Бордюгова Н. В. та Лобас Н. Г.

 

Постійно

  1. В рамках виховання громадянської позиції провести екскурсію для учнів 6-А класу до ангару Національного Авіаційного Університету.

 

Відповідальні: класний керівник 6 – А класу Донець Т. М.

 

Квітень 2017 р.

  1. Результативність роботи педагогічної ради розмістити на сайті школи у розділі «Педагогам», доповідь «Батькам»

 

Відповідальні: заступник директора з НМР Яременко А. О.

 

До 13.04.2017

Від Admin

Залишити відповідь