Школародинаце дім, де зустрічають дитину з любов’ю, турботливо ведуть через весь період навчання. Принцип родинного ставлення до дитини в школі дає змогу зберігати здоров’я фізичне і плекати душу, розвивати творчу особистість учня, при цьому вчителі і батьки створюють атмосферу здорової сім’ї, великої родини.
 

 Правила учнівського самоврядування

  • Сміливіше внось пропозиції задля прийняття колективного рішення
  • Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті
  • Ідею іншого критикувати не маєш права, покритикуєшне буде ідеї
  • Думку викладай розважливо, якщо потрібно повтори
  • Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно
  • Чітко втямишкраще зробиш
  • Погодився легко не означає, що сприйняв глибоко
  • Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів, і не смій задаватися
  • Довіру треба розуміти так : все перевіряється ділом, турботою і дружбою
  • Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно його виконувати
  • Усяке діло величає результат. Не соромно помилятись. Соромно не вміти і не бажати виправлятись
  • Зауваження приймаються, пропозиції виконуються
  • Твори, фантазуй й сміливішешукай шляхів виконання рішень
  • Не відкладай на завтра вирішення того питання, яке необхідно і можнавирішити сьогодні
  • Прийняв рішеннявиконуй! Доручив іншимдовіряй! Довіряючиперевіряй! Перевіряючидопомагай! Допомагаючине підміняй!

 Схема шкільного самоврядування

 

 

   Напрямки діяльності і основні функції учнівського самоврядування в школі

 
1.Організація учнівського дозвілля: 
– підготовка і проведення спортивно-оздоровчих акцій;
– проведення навчально-пізнавальних тематичних декад;

– проведення загальношкільних розважальних заходів;
– співпраця зі шкільними клубами.

2. Організація шкільної учнівської дисципліни і порядку: 
– контроль за відвідуванням школи;
– організація чергування по школі;
– контроль за належним виглядом учнів;
– організація роботи з благоустрою шкільної території;
– організація роботи по збереженню шкільного майна.

3. Інформаційне висвітлення шкільних питань, подій, проблем: 
– організація щотижневих випусків шкільних газет;
– організація випуску інформаційних листів, тематичних газет;
– підготовка і проведення шкільних соціально-психологічних досліджень.

4.Формування власного бюджету.

5. Підбивання підсумків проведеної роботи: 
– заслуховування звітів роботи органів учнівського самоврядування;
– аналіз виконаної роботи;
– загальне планування подальшої діяльності.